dinsdag 21 februari 2012

En dit is het geworden!

Weten jullie nog het mysterie van de vorige blog?
Wat is het geworden?

Een pentagon speldenkussen!
Kijk maar:


Leuk he?

Ook ben ik weer begonnen met de VariaHex van Nancy Halvorsenstofjes.
Ben ongeveer op de helft. Ga er weer mee aan de slag, want anders heb ik dit jaar weer geen een groot project af! Dit is de reden waarom is niet meer elke dag een huisje maak.

Ik zal binnenkort weer een update op mijn blog zetten van de VariaHex.

Iedereen weer veel groetjes!

Sabine


5 opmerkingen:

  1. Een schatje. Die gaat toch wel mee voor de Show and Tell hè!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super leuk, mooi geworden.

    gr. Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk het spelden kussentje..
    Groet Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Sabine, die had ik nog nergens gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine. Heel mooi heb je misschien een patroon voor mij.
    Wil je het mij aub even mailen op winky@planet.nl. En wat de kosten zijn. Groetjes Marijke van de Watering

    BeantwoordenVerwijderen