vrijdag 5 oktober 2012

Fernhill Button Club

Zoals jullie in de rechterkolom kunnen zien, doe ik mee aan de Fernhill Button Club.
 
Deze club houdt in dat je iedere maand een schitterende knoop krijgt, en het patroontje dat daarbij hoort. Het is een soort mysteriequilt, want je weet niet hoe de quilt exact gaat worden of wat de volgende maand gaat brengen.
 
Het ontwerp is van Lynette Anderson. Een geweldige ontwerpster!!!

Vaak zijn haar ontwerpen een mix van patchen, applicatie en stitcherie. En dat maakt het geheel zo ontzettend leuk!
 
Hoe ver is de BOM nu? Ik zal het laten zien:
 
 
 
Fernhill so far month 7
 
 
Als je het verhaal achter deze quilt wil lezen moet je eens op bovenstaande website kijken. Dit is sowieso de moeite waard!
 
Ik maak de quilt straks in 1 keer. Dan kan ik ook zien welke stofjes ik nodig heb en kan ik een en ander op elkaar afstemmen. Ik heb er nu al zin in!
 
 
Liefs,
Sabine

2 opmerkingen:

  1. We hebben de knoopjes al gezien en het zijn weer beauty's. Nee dit komt weer goed.
    groetjes Snietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wordt erg mooi en ik kan me voorstellen dat je iedere keer vol spanning bent, verrassende blokken. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen