maandag 18 november 2013

Quiltweekend en update hartjes

Vorige weekend zijn wij, Steekje Los, op quiltweekend geweest in het park Weerterberghen in Weert.

Het was in één woord: 
GEWELDIG!

Op haar blog Anita en op haar blog Merian staan al heel veel foto's van het weekend.
Ook Johanke was erbij, maar zij heeft helaas geen blog, wat eigenlijk verplicht zou moeten zijn als je zoveel mooie dingen als zij maakt:-)!

We hadden heel veeeeel bij ons!




Achterin was het niet echt ruim: 4 billen op 1,5 stoel:-)





We hadden de hele hut verbouwd zodat we lekker bij het raam konden werken!




Ik had één doel dit weekend: mijn 365 hartjesquilt verder afmaken.
Ik ben een heel end gekomen!





en inmiddels ben ik al weer verder:
precies op de helft!

Ik heb nu de turbostand even aan staan, want ik wil persé dat de quilt ook dit jaar in elkaar zit!

En nu weer snel aan de slag!
We hebben immers een inhaalslag te maken!

Liefs,
Sabine

3 opmerkingen:

  1. de hartjesquilt wordt wel heel mooi.
    suc8 met de inhaalslag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker weten een gezellig weekend geweest.
    De hartjes zien er mooi uit.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het was een kei gaaf weekend. De hartjes gaan lukken! Ze zijn te leuk :-)
    Groetjes Snietje

    BeantwoordenVerwijderen