donderdag 20 maart 2014

Nieuw huis!

Ons Dottenweekend is inmiddels weer geweest!
En het was fan-tas-tisch!!!!!

Bij haar (klik) en bij haar (klik) kun je alle foto's van dit onvergetelijke weekend zien!

Shirly was weer hoffotograaf en daar ben ik haar erg dankbaar voor!

Thuis ging het leven ook gewoon door.......

onze konijnen waren hard toe aan een nieuw onderkomen, ze hadden hun huis helemaal opgegeten (haha en dat zonder hypotheek). Dus een nieuwe moest gekocht worden:


Onze Siep en Bruno zijn enorm in hun element!

Op het Dottenweekend heb ik hard doorgewerkt aan mijn 365 hartjesquilt


Ik heb geteld: zit nu op 253 hartjes. En alle hartjes zijn al geknipt.
Ik heb van enkele Dotten scraps gehad om de quilt af te kunnen maken. Lief he?

Als de 365 hartjesquilt af is, staat het volgende al weer op het programma!

Welke?
Dat laat ik volgende keer zien!

Liefs,
Sabine

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi huis, had het van de week niet gezien!!
    Sorry!! Je hartjes gaan lekker snel, nog even...........

    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De hartjes zijn mooi.
    En het nieuwe huis ook. Ziet er leuk uit.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dahhhh had niet eens gezien dat je geblogd hebt. Shame..... Maar wel heel gezellig. Voor het huis van Siep en Bruno was het te donker. Maar snel weer gezellig je atelier induikn samen.
    Liefs Snietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Sabine. Ik was gisteren bij Corry van de Quiltsteek te Best en daar zag ik een Pentagon speldenkussen die zij had geërfd van den quiltvriendin. Ik ben op Google gaan zoeken voor een patroon of adres waar ik die kon bestellen ,maar het enige wat ik vond was een foto van de pentagon speldenkussen die jij had gemaakt. Heb je daar nog een patroon van? Zou je mij kunnen mailen daarover. Ik wacht je berichtje af. Groetjes Marijke van de Watering

    BeantwoordenVerwijderen