vrijdag 31 mei 2013

Guus voor het eerst naar buiten!

Onze Guus is samen met zus en broer, papa en mama voor het eerst naar buiten geweest.
En leuk dat hij het vond...

Hier op de foto (rechts), is hij  3 weken oud.
Schatje he?
Op de achtergrond zie je papa, Mika liggen.

We zijn er geweest afgelopen weekend en het waggelt lekker door de bench!

Mama Nintala vond het maar niks dat wij bij de puppies waren en zij er niet bij mocht!

Volgende week donderdag ga ik ook mijn quilt bij Janine ophalen.
Ze zou er goed op passen!

Gisteren ben ik nog even bij Quilt-it en Dotty geweest.
Lapjes gescored voor mijn nieuwe project wat mee gaat op vakantie.
Het is de quilt uit Quiltmania van deze maand: 
Anna Levens
het is een combinatiequilt van de Levens Hall Quilt en de quilt die
Anne Brereton in 1801 maakte.
Ikzelf ga er ook een combinatiequilt van maken:

het middenstuk wordt van reproductiestoffjes en panels en hexagonnen
en de buitenrand wordt vooral Kaffe Fasset. 
Je moet het zien om het te beoordelen:-)

En dan hebben we ook nog mijn geheime project..
Dit groeit gestaag verder maar helaas nog steeds geen toestemming
om het op mijn blog te zetten:-(.

Ik wens iedereen een fijn weekend!

Liefs,
Sabine

1 opmerking:

  1. Grappig zoals Guus op zijn beentjes staat.
    Ik wil maandag wel even je stofjes zien hoor!!
    groetjes en een fijn weekend!!
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen