dinsdag 3 december 2013

Een hart voor het goede doel

Afgelopen zondag ontmoette ik bij Atelier Bep
Cindy

Zij kreeg buiten bij Bep, onder het afdak, heel dicht bij het petroleumstelletje met gluhwijn, een curus paperpiecen. Het was zo leuk om te zien, het deed mij weer denken aan vroeger, aan de tijd van het theezakjes vouwen. En ik was niet de enige....

Cindy was een hart aan het maken voor het goede doel.

Het moesten harten worden, van 18x18 cm in de kleur crème met rood/roze.

Natuurlijk wil ik mijn steentje bijdragen aan het goede doel vooral als ik dat kan doen met mijn hobby: quilten.

Dus zo gezegd, zo gedaan.

Dit is ie geworden


Op de foto lijkt het een beetje scheef, maar in het echt is ie goed.

De actie is van
Stichting Verdanda
Neercanne 8
5655 AC  Eindhoven

Mocht je meer willen weten, dan zou ik even googlen. Je kunt er beslist meer over vinden.

Liefs,
Sabine



1 opmerking:

  1. ik ga googelen... wie weet hebben ze nog meer hartjes nodig...
    Hoe is het eigenlijk met Guus ? Moet toch inmiddels een grote kerel zijn ?

    BeantwoordenVerwijderen