vrijdag 23 december 2011

En ja hoor, het startschot is gegeven!

Met de hulp van Merian (The Rose Cottage) is het me dan toch gelukt om het blog te starten! Het invoegen van foto's lukt me nog niet zo maar daar gaat beslist verandering in komen!

Building houses from scraps heeft ook hier zijn virus rondgestrooid. Alleen denk ik dat ik de huisjes van paper piecing ga maken. Da's echt iets voor mij! Ik zag alleen dat op het patroon (dank je wel Jantien) de deur aan de andere kant zit en de lucht links en rechts in 2 delen is gemaakt. Maar och, dat maakt in principe niets uit. Toch?

Daarnaast ben ik natuurlijk ook nog met een paar UFO's bezig. Ik zal ze fotograferen en op het blog zetten. Is voor mij meteen een reden om ze af te maken, zodat ik de vorderingsfoto's op mijn blog kan zetten.

Ik zal mijn blog nog verder aanvullen met info over mij en mijn bezigheden. Vrees alleen dat ik nog wel wat hulp kan gebruiken:-)

Nou dames, ik zou het heel leuk vinden om reacties te krijgen op mijn verhaaltjes! Doe jullie best, dan doe ik dat ook!

Groetjes,
Sabine

3 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,

    Het is je toch gelukt, je eerste berichtje op je eigen blog. Er zullen vast meer volgen.
    Groetejs Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hola aqui tienes una seguidora, para los primeros comienzos.
    Felices Fiestas, un abrazo
    Angeles

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    heel veel plezier met je nieuwe blog. Straks kun je naast 'blogs bijhouden' ook 'blogs schrijven' toevoegen aan je hobbys, want het is erg verslavend!
    Veel plezier ermee en natuurlijk ook fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen