donderdag 29 december 2011

Het is wat, die huisjes maken!

Ja, het is me wat, met die huisjes!
Nadat ik 10 huisjes had geknipt om te paper piecen en dit vervolgens ook ging proberen, kwam ik erachter dat dit het niet was! Zo ging het jaren duren.
Dus, toch maar besloten om de huisjes te gaan patchen.

Het uitzoeken van de stofjes is ook een klus op zich.
En dan moeten ze nog in elkaar. Je kunt de lapjes amper vasthouden!
Gelukkig kreeg ik hulp van Merian http://www.merian-therosecottage.blogspot.com/ die zo lief was om samen met mij een huisje in elkaar te patchen.
Het resultaat zie je hieronder.



Maar, ik zie nu dat het wel heel druk wordt als je zoveel verschillende kleuren kiest, dus ga ik toch huisjes maken in een kleurschakering.

Och, een goede voorbereiding is het halve werk zullen we maar zeggen!

Morgen dus aan de slag met huisjes knippen zodat ik 1 januari 2012 met de officiele start van de bouw kan beginnen.

Iedereen veel succes gewenst met de bouwwerkzaamheden!

Groetjes,
Sabine

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Hopelijk gaat de voorbereiding goed.
    Ik heb reclame voor je gemaakt op mijn blog.

    Fijne jaarwisseling
    Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sabine, Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog naar aanleiding van het overlijden van mijn vader.
    We hebben hem vandaag begraven. Het gemis zal nog komen, maar we denken met veel liefde en mooie herinneringen aan hem terug. Jij ook nog sterkte gewenst.

    Gr,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen