vrijdag 6 april 2012

Deel 1 Fernhill van Lynette Anderson en een geweldig nieuw boek!

Deel 1 van de buttonclub van Lynette Anderson is gearriveerd.
Het is een stitchery patroon met een vogelknoopje.
Heel de beschrijving is in het Engels en ik hoop dat ik alles goed begrijp.
Ik had gehoopt dat ik meer zou zien van het geheel maar helaas, je word nog in spanning gehouden!

Ook heb ik een werkelijk schitterend nieuw boek van Lynette Anderson gekocht!
De patronen zijn zo leuk dat je het liefste het hele boek zou willen maken:-)



Ik hoop dat ik 100 word om al deze mooie dingen te maken!
Maar ja, hopen we dat niet allemaal???

Ik hoef niet te werken met de Paasdagen dus jullie snappen wel dat ik me zeker niet ga vervelen. Het enige wat ik moet doen is paaseieren verstoppen. Ik zal er ook een paar tussen het boek leggen, dan kan ik met de Paasdagen heerlijk in het boek bladeren!

Iedereen fijne Paasdagen gewenst en geniet van het zonnetje!

Liefs,
Sabine


4 opmerkingen:

  1. Prachtig, Sabine. Het boek ken ik niet, maar ik ga er ook eens naar op zoek. Die Lynette maakt ook wel hele mooie dingen. Fijne Paasdagen met veel stitch/quiltplezier. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk!! Wil je er voor mij een eitje in laten liggen? Kom ik het deze week ophalen :)
    Hele fijne en lekker rustige Paasdagen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk een nieuw boek. Inderdaad, dan zou je alles willen maken !
    Hele fijne dagen. Lekker vrij, dat is dubbel genieten. Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt me een super mooi boek, ik wil er van de week wel even in bladeren, ik zal wel werken met pasen hoor.
    Veel plezier met paaseieren zoeken.

    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen