woensdag 18 april 2012

Vakantiewerk

Volgende week gaan we weer naar onze caravan in Zuid-Frankrijk.
Natuurlijk moet er ook een werkje mee.
De vingerhoedjesquilt is inmiddels te groot om overal te kunnen doen (een update foto volgt nog) dus moet het iets kleins zijn.

En ja hoor, natuurlijk heb ik weer iets geweldigs gevonden.

Het wordt de quilt "Living the dream" van Leanne Beasley (of eigenlijk van haar vriendin Ruth).
Het is een quilt met 35 stitcheries erin van 6,5 x 3,5 inch. Dus lekker compact.
Kijk maar:



Ik ga de quilt in voor mij heel verrassende kleuren maken namelijk blauw/beige. Dus een keer geen rood. Alleen de stitcheries worden natuurlijk wel in het rood, anders zou ik van mijn geloof afvallen, haha.

Deze stofjes gaan er dus in:


Gaaf he?

De quilt zelf zijn repen van 6,5 x 3,5 inch. Deze stik ik met de machine aan elkaar. Ik ga de quilt denk ik met hartjes doorquilten. Natuurlijk niet op de stitcherieblokken, die quilt ik niet mee.

Dus als het slecht weer is, heb ik alle 35 blokken stitcherie gemaakt, als het goed weer is heb ik een bruin tintje. Het liefst heb ik een combi van beide:-).

Liefs,
Sabine


4 opmerkingen:

  1. Gave stofjes!!!Mag het een combinatie worden want dat heb je wel verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie stofjes, ik hoop dat de zon schijnt en ook dat je een beetje kunt quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stofjes ga je gebruiken... helemaal mijn kleuren dat blauw/bruin. Dat gaat prachtig worden hoor! Erg leuke quilt lijkt het mij ook.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad heel gaaf.
    Blauw beige is een mooie combi.
    Toevallig heb ik met mijn verjaardag ook een stapeltje blauw beige gekregen.Ik moet nog bedenken wat ik er van ga maken.
    Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen