zondag 13 mei 2012

De Quilthoeve en de trunkshow van Supergoof

Gisteren was het dan zover: Merian, Mieke en ik (zie foto van ons drie bij The Rose Cottage) gingen naar de Quilthoeve en naar de trunkshow van Supergoof.

Ik kan er een heel lang verhaal over schrijven maar dat hebben andere al gedaan. Wat ik er over kwijt wil: HET WAS GEWELDIG!!!!

Het weer zat mee, op een klein buitje na, de Quilthoeve was SCHITTEREND, zo wil iedereen toch wonen? en de trunkshow van Supergoof was OVERWELDIGEND!!!!

Wat is het toch een geweldig mens, die Supergoof! Zo warm, zo eerlijk, en zo inspirerend!

Ik heb op diverse blogs al heel veel foto's van deze show voorbij zien komen, maar ik wil toch even mijn favorieten laten zien:



de Vingerhoedjes





en de Geboortequilt!

Natuurlijk heb ook ik diverse inkopen gedaan in de Quilthoeve. Ja, het was zo erg dat ik mezelf op een gegeven moment een winkelverbod heb gegeven. Je kunt blijven kopen!
Het is in ieder geval zeker de moeite waard om het uurtje naar Naaldwijk te rijden!

Dames van de Quilthoeve, enorm bedankt voor de gezellige dag en beslist tot ziens!
Supergoof, enorm bedankt voor je inspirerende show! Ga zo door, ik kijk nu al uit naar je volgende creaties!
Merian en Mieke, bedankt voor jullie gezelligheid, doen we nog een keer over!

Liefs, Sabine

1 opmerking: