woensdag 30 mei 2012

Nadere kennismaking met Gouwe Ouwe

Zoals jullie in mijn vorige blog konden lezen, heb ik mijn allereerste, grote quilt uit de kast gehaald om af te maken. Oeh, wat een eng woord, afmaken!

Maar hoe fotografeer je nu een quilt van 2 x 2 mtr als je alleen thuis bent?

Precies, je legt hem op de jacuzzi, gaat naar zolder en fotografeert vanuit het zolderraam van je dochter, de quilt!
Tja, het doorquilten is van zo'n afstand natuurlijk niet te zien! Maar het zijn dezelfde sterren als de stoffen sterren in de quilt. De rand is een combinatie, dat laat ik nog van dichtbij zien de volgende keer.






Kun je je er iets bij voorstellen?
Zie trouwens meteen dat het een zootje is in de tuin, haha!

En nu ik toch op de zolder, op Bo haar kamer sta (ze is natuurlijk niet thuis:-)) maak ik maar gelijk een foto van mijn atelier, hebben jullie die ook gezien!


Uhm, ziet er ook een beetje vreemd uit, zo vanaf de zolder.

Maar goed, jullie kunnen het wellicht wel volgen!

Fijn weekend,
liefs,

Sabine

3 opmerkingen:

  1. Haha het is wel heel confronterend zo'n super leuke quilt goed op de foto krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is op afstand, maar het ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's geen atelier meer, je zou er in kunnen gaan wonen. Ik kwam er nooit meer uit, ziet er super uit, heel veel plezier ervan! Misschien nog wat close-ups van je affo? Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen