woensdag 25 september 2013

Voor Marlies!

Net als ik besloten heb om wat vaker iets op mijn blog te plaatsen, begeeft onze computer het!

Ramp!!! Al mijn foto's denk ik meteen!

Gelukkig maakt mijn man iedere week een backup, dus er kan niks mis zijn.
Dacht ik..........

Die backup is dus noppes, nada geworden!

Vraag me niet hoe het kan, maar er is dus heel veel kwijt!
Ook mijn administratie van mijn atelier is foetsie!

In een woord:

VERSCHRIKKELIJK!!

Dus moeten we weer alles opbouwen....

Ik zal jullie er niet mee vermoeien!

Gelukkig nog wel foto's op mijn fototoestel.
Onder andere van de tentoonstelling van 
Het Quiltersgilde in Alkmaar

Het was mooi! Ik ben er met 2 speciale mensen naar toe geweest,
maar dat is weer een heel ander verhaal......

Een quilt heeft mijn hart gestolen:

10665 hexagonnen

Prachtig!!!!
Geheel eigen ontwerp van deze dame!

De titel van dit blog is een belofte van mij aan een
zeer lieve vriendin: Marlies hier is ie!

Tot snel!

Liefs,
Sabine

3 opmerkingen:

  1. Oooohhh dat is knap bale.
    Ik hoop dat jullie nog het e.e.a. boven water kunnen krijgen.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte. Dit is pas echt een stresstest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Flink balen maar gelukkig heb je mooie dagen gehad met je lieve vriendinnen. Dank je voor de machtige foto met inspiratie.
    Liefs Anita x

    BeantwoordenVerwijderen