dinsdag 1 oktober 2013

Ripple deken!

Onze Bee is inmiddels verslaafd geraakt aan
haken.
 
 
Ja, u leest het goed!
 
Ik zal trouwens binnenkort even een foto uploaden van onze Bee,
dat praat wel zo makkelijk!
 
Nu had ik bij Attic 24 een hele leuke deken gezien
met golfjes (ripples) in hele leuke kleuren:
 

Bij www.echtstudio.nl heb ik dit pakket gekocht.
 
Het haakt heerlijk! Veel fijner dan de granny squares die ik al eens eerder heb geprobeerd maar die geen succes waren nadat ze aan elkaar zaten!
 
En kijk, zover ben ik inmiddels
 

 
 
Ik zal trouwens binnenkort weer eens een update geven van mij
hartjesquilt en hexagonnenquilt. Daar wordt natuurlijk ook aan gewerkt!
 
Fijne zonnige dag verder!
 
Liefs,
Sabine
 
 


5 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Die ben ik ook aan het maken. Het is lekker zacht materiaal dat heerlijk weg haakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze deken ziet er zeer verleidelijk uit... ;-)
    Maar dan moet ik er blikjes tijd bij kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er inderdaad heel erg leuk uit.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er zacht uit. Het begin is er. Nog even wachten met de koude dagen en jij bent er klaar voor!

    BeantwoordenVerwijderen