zondag 6 oktober 2013

Ontvoerd!

Ja, jullie lezen het goed!
Afgelopen woensdag ben ik ontvoerd!!!!

Door mijn quiltbee Steekje Los
(zie de foto linksboven op dit blog)

Deze 3 lieve vriendinnen van mij hebben met medeweten van mijn zoon en manlief
mij ontvoerd ter ere van mijn 50ste verjaardag!

Deze was in de zomervakantie, maar toen zat ik met mijn billen aan de Cote d'Azur.

Dus werd ik nog eens super verwend door hun!

Het was in één woord

GEWELDIG!!!!!

We zijn uiteindelijk terecht gekomen bij
De Quiltsteek in Best 
en hebben een geweldige avond gehad!

Een kleine sfeerimpressie:




Wat we uiteindelijk gemaakt hebben,
een schitterend speldenkussen in vintage style,
staat er niet op. Deze foto staat op mijn telefoon en geen idee hoe ik
die op mijn blog krijg.
Maar geloof me, ze zijn schitterend geworden!!!

Lieve vriendinnen, nogmaals heel hartelijk dank voor deze
onvergetelijke en vooral gezellige avond!

Ook Corry van de Quiltsteek erg bedankt voor de gastvrijheid!

Liefs,
Sabine

4 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd !
    Top vriendinnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben het graag gedaan en wij hadden veel voorpret!!!!
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig. Alsnog gefeliciteerd.
    Foto's van mijn telefoon, mail ik naar mezelf.
    Dan opslaan op je pc en tara, je kunt hem plaatsen.
    Succes, ge
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was super gezellig. Jij hebt wel hele goede 'zwijgers'!!!

    BeantwoordenVerwijderen