dinsdag 17 januari 2012

Geen bouwvertraging door de vorst

Ookal vriest het sinds een paar dagen, toch loopt mijn bouw geen vertraging op. Ik loop keurig op schema met de huisjes, maar ze moeten nog wel aan elkaar.
Het feit dat het vordert onder je handen, is zo inspirerend om door te gaan, dat ik blij ben dat ik voor deze manier heb gekozen!

Ik heb er ook al een plekje voor gevonden: hij komt in de gang. Zo recht voor je raap, dat je er niet omheen kunt als je binnen komt. Ik zal het formaat wel wat aan moeten passen, maar dat is niet erg. 
Of wordt het toch een heerlijke quilt om na zware (bouw)arbeid onder weg te kruipen?
Och, ik heb nog even om me daar over te buigen!

Hier komt de foto:

Gaaf he?

Ik wil wel even Merian bedanken: door haar zien de huisjes er een stuk mooier uit.
Bedankt Merian!

Op naar het volgende "straatje"!

Groetjes,
Sabine

1 opmerking:

  1. Graag gedaan hoor Sabine.
    Je gaat wel als een speer, super.

    Groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen