maandag 9 januari 2012

Het resultaat na de 1e bouwweek!

In 1 woord: het is een verslaving!
Je kunt een huisje nu eenmaal niet onafgemaakt wegleggen, en dan nog even de sashing, ja en dan nog gauw een paar knippen. Oeps, de dag is weer voorbij!

Ja, ik weet niet hoe het met de andere bouwers zit, maar ik kom tot niks anders meer op dit moment! Ik wil alleen maar bouwen!
Hoe moet dat nu met mijn UFO's? En ik ga ook nog bij Dotty beginnen met de Mystery Quilt! Ojee, ik vrees dat ik mijn baan op moet gaan zeggen! Maar dan kan ik mijn bouwactiviteiten en resterende hobbies niet meer betalen! Tjee, wat een dilemma!

Ik zal het resultaat tot nu toe laten zien:



Het grote huis is nog niet klaar: daar moet dus nog een vogel op en wat bloemen.

Ik vind het zo'n leuk werk om te doen!!!!

Ik ben ook iedere dag erg benieuwd naar de resultaten van de andere bouwers. Ook dit kost weer tijd: al die mooie blogs bekijken en alle vorderingen zien.

Och, het leven van een bouwvakker is zwaar.
MAAR WEL HEEL ERG LEUK!!!!

Tot de volgende keer!
Sabine

1 opmerking:

  1. Nou, sabine
    Ze worden wel heel leuk.
    En verslaafd och we zijn van de straat.

    gr. Merian

    BeantwoordenVerwijderen